Доставка та повернення
Політика доставки
Iнтернет-магазин RisePark здійснює БЕЗКОШТОВНУ доставку «Новою Поштою» по Україні.
Всі замовлення доставляються протягом 1-3 робочих днів до відділення "Нової Пошти".
Ми надсилаємо замовлення щодня в будні, з понеділка по п'ятницю.
Замовлення, оформлені до 12:00 - відправляються в день замовлення, оформлені після 12:00 - відправляються на наступний день.
Відстежити ваше замовлення можна за номером накладної "Нової Пошти".
Дбайливий сервіс для вас:
Ми прагнемо зробити Ваш досвід покупок якомога приємнішим. Тому, перш ніж оплатити замовлення, у Вас є можливість спочатку оглянути товар у відділенні Нової Пошти.
Сплачуйте тільки після того, як переконаєтесь, що товар відповідає Вашим очікуванням.
Ми пропонуємо зручні способи оплати:
Післяплата при отриманні.
- готівковий розрахунок у відділенні Нової пошти
- через POS-термінал банківською карткою Visa/MasterCard у відділенні Нової пошти або під час адресної доставки
- у бізнес-кабінеті та у мобільному додатку Нової пошти онлайн банківською карткою Visa/MasterCard
При отриманні замовлення уважно оглядайте покупку у присутності кур'єра, якщо Вам не подобається зовнішній вигляд або товар не відповідає параметрам замовлення, не розкриваючи упаковку, повертайте замовлення кур'єру, ми обов'язково його замінимо.
Претензії на вигляд приймаються тільки в момент доставки.
З усіх питань пишіть на e-mail: riseparkofficial@gmail.com
Повернення та обмін товару
Ви можете обміняти або повернути товар упродовж 14 днів після покупки. Це право гарантує вам Закон України про захист прав споживачів
Щоб використати цю можливість, будь ласка, переконайтеся, що:
-
товар не був у вживанні і немає слідів використання: заломів, потертостей, подряпин, забруднень.
-
товар має бути укомплектований належним чином. В упаковці, з бірками і складений так, як був вам надісланий.
Не підлягають поверненню товари, що:
-
товари, що по Закону не підлягають поверненню. Докладніше можна дізнатися перелік цих товарів у менеджера.
-
товари, що були у використанні.
Справжні кольори можуть відрізнятися від кольору та відтінків на сайті, залежно від вашого монітору (дисплея).
Повернення товару належної якості
Для повернення товару необхідні:
-
Заява на повернення з вашим ідентифікаційним кодом та причиною повернення. Заяву вам надішле наш менеджер.
Вказані документи разом із акуратно упакованим товаром необхідно надіслати нам. Адресу можна уточнити у менеджера. Після відправки повідомте нам номер своєї посилки.
Кошти, за вирахуванням суми доставки, повертаються протягом 10 днів після отримання повернення.
Кошти повертаються банківським переказом за вказаними реквізитами. Вартість пересилання товару належної якості оплачує покупець.
Повернення товару неналежної якості
Якщо ви отримали товар неналежної якості (прихований брак) – надішліть нам фотографії товару, на яких видно брак/дефект. Після цього з вами зв’яжеться наш менеджер та погодить процес повернення/обміну даного товару. У разі необхідності повернення товару вартість пересилання оплачує продавець.
Претензії щодо пошкодженого товару приймаються лише за наявності підписаного акта-претензії до кур’єрської служби.
Претензії щодо кількості отриманого товару приймаються протягом 7 робочих днів.